- info@marketingtipp.hu
- Hétfő- Péntek: 9:00 - 14:30
- +36-30-298-74-14
Több vevőre van szükséged? – A google ads segítségedre lesz!
Nem könnyű lépést tartani a 21. század konstans változó igényeivel. Az online jelenlét szinte minden piaci szektorban természetessé vált.
Mivel a potenciális vásárlók legnagyobb százaléka már interneten tájékozódik, sőt vásárol is, nem jelen lenni elvesztegetett lehetőségek tömkelege.
Tíz éven belül a vásárlások 70 %-át az interneten bonyolítják le majd az emberek (az előrejelzések szerint).
Ezeket figyelembe véve nem csoda, hogy a legtöbb vállalat már kereső felületeken (pl. Google) és különböző weboldalakon megjelenő, fizetett hirdetésekben ajánlja szolgáltatásait, termékeit.
Ha te is szeretnéd elérni a maximális potenciálod, és kihasználnád az internet adta lehetőségeket, elengedhetetlen hogy hirdess a Google speciális felületén az AdWords-ön.
Ez azonban összetettebb, mint elsőre tűnhet.
Ismertesd meg vállalkozásod az internet népével, építsd hírneved, márkád, irányíts látogatókat weboldaladra és szerezz vásárlókat: Egy befektetés, ami biztosan megtérül.
Az AdWords a Google által létrehozott felület, ahol egy helyen kezelheted a Google és partnereinél megjelenő hirdetéseidet.
Ha például LED TV-t szeretnél vásárolni, valószínűleg rákeresel az interneten, hogy többet megtudj róla. A Google pedig kilistázza neked a begépelt kulcsszavad (“LED TV”) alapján, a szerinte releváns találatokat. Az első három- négy weboldal fizetett hirdetés lesz, melyek tulajdonosai ugyanúgy az AdWords szolgáltatását használják.
Nyilván te is hajlamosabb vagy az első néhány találat közül kiválasztani egyet és kattintani, mintsem átlapozni a sok száz további oldalt és lehetőséget.
Az eredmények szinte azonnaliak, mérhetőek, és visszakövethetőek, kedvező hatásuk hosszútávon is jelentkezik.
“AdWords-özni” azonban összetettebb, mint első hallásra tűnhet. Nem véletlen, hogy a legtöbb nemzetközi cég is szakértő csapatokra bízza ennek kezelését.
Beállítások tengere, bonyolult szakzsargonok és mindeközben a bankszámlánkról pörög a pénz. Nem mindegy, hogy költjük el.
Emellett ha nem megfelelően állítod be kampányod, csalódott látogatók és rossz felhasználói élmények követhetik. Emiatt ráadásul a Google előszeretettel büntet Téged, azzal, hogy a konkurenciáid mögé sorol egy-egy keresés alkalmával.
De ne aggódj! A marketingtipp.hu szakértői örömmel vállalják ezeket a feladatokat helyetted: A kezdetektől a végéig, a mindennapos ellenőrzést, finomhangolásokat is elvégezzük. Minderről pedig rendszeres jelentést küldünk Neked.
Mivel számunkra az elégedettséged a legfontosabb, alapos egyeztetések után vágunk bele a kivitelezésbe:
A keresési hirdetés nem más, mint a fentebb említett LED TV esete.
A Google a beírt kulcsszó, kifejezés alapján kilistázza a releváns találatokat, ahol is az első jó néhány találat fizetett hirdetés. A versenytársaid és Te licitáltok az adott kulcsszóra (a licitösszeg maximumát előre beállítva), a magasabb összeget ajánló hirdetőt fogja előre sorolni a google.
Ez az úgynevezett PPC (pay per click): ha valaki rákattint a megjelent hirdetésedre, az után kell fizetned az előre ajánlott összeget.
Hirdetésed megjelenhet akár a Google partnerek weboldalán szöveges, képes, videó formában is. A display hirdetések esetében többféle szempont szerint határozhatod meg célközönséged:
© 2015 Marketingtipp. – Minden ami marketing | Adatkezelési tájékoztató