Adwords hirdetések kezelése

Futószalagon jönnek a vevők

Több vevőre van szükséged? – A google ads segítségedre lesz!

Nem könnyű lépést tartani a 21. század konstans változó igényeivel. Az online jelenlét szinte minden piaci szektorban természetessé vált.

Mivel a potenciális vásárlók legnagyobb százaléka már interneten tájékozódik, sőt vásárol is, nem jelen lenni elvesztegetett lehetőségek tömkelege.

Tíz éven belül a vásárlások 70 %-át az interneten bonyolítják le majd az emberek (az előrejelzések szerint).

Ezeket figyelembe véve nem csoda, hogy a legtöbb vállalat már kereső felületeken (pl. Google) és különböző weboldalakon megjelenő, fizetett hirdetésekben ajánlja szolgáltatásait, termékeit.

google-kampanyok2

Bízd ránk hirdetéseid kezelését

A sikeres kampányokért!

Ha te is szeretnéd elérni a maximális potenciálod, és kihasználnád az internet adta lehetőségeket, elengedhetetlen hogy hirdess a Google speciális felületén az AdWords-ön.

Ez azonban összetettebb, mint elsőre tűnhet.

Ismertesd meg vállalkozásod az internet népével, építsd hírneved, márkád, irányíts látogatókat weboldaladra és szerezz vásárlókat: Egy befektetés, ami biztosan megtérül.

Mire is jó az AdWords?

Avagy újabb nevén Google Ads

Az AdWords a Google által létrehozott felület, ahol egy helyen kezelheted a Google és partnereinél megjelenő hirdetéseidet.

Ha például LED TV-t szeretnél vásárolni, valószínűleg rákeresel az interneten, hogy többet megtudj róla. A Google pedig kilistázza neked a begépelt kulcsszavad (“LED TV”) alapján, a szerinte releváns találatokat. Az első három- négy weboldal fizetett hirdetés lesz, melyek tulajdonosai ugyanúgy az AdWords szolgáltatását használják.

Nyilván te is hajlamosabb vagy az első néhány találat közül kiválasztani egyet és kattintani, mintsem átlapozni a sok száz további oldalt és lehetőséget.

adwords-kampanyok

Az eredmények szinte azonnaliak, mérhetőek, és visszakövethetőek, kedvező hatásuk hosszútávon is jelentkezik.

Komplex megoldások egy kézből

A hibák elkerülése érdekében!

“AdWords-özni” azonban összetettebb, mint első hallásra tűnhet. Nem véletlen, hogy a legtöbb nemzetközi cég is szakértő csapatokra bízza ennek kezelését.

Beállítások tengere, bonyolult szakzsargonok és mindeközben a bankszámlánkról pörög a pénz. Nem mindegy, hogy költjük el.
Emellett ha nem megfelelően állítod be kampányod, csalódott látogatók és rossz felhasználói élmények követhetik. Emiatt ráadásul a Google előszeretettel büntet Téged, azzal, hogy a konkurenciáid mögé sorol egy-egy keresés alkalmával.

De ne aggódj! A marketingtipp.hu szakértői örömmel vállalják ezeket a feladatokat helyetted: A kezdetektől a végéig, a mindennapos ellenőrzést, finomhangolásokat is elvégezzük. Minderről pedig rendszeres jelentést küldünk Neked.

ads-kampanykezeles

Felkeltettük érdeklődésed?

Sikerre vihetjük a Te kampányaidat is?

Hogyan dolgozunk?

Egyszerűen, gyorsan és eredményesen

Mivel számunkra az elégedettséged a legfontosabb, alapos egyeztetések után vágunk bele a kivitelezésbe:

  • Megbeszéljük a célod, amit a hirdetésektől vársz
  • Megtervezzük a kommunikációt, a stílust, a hangnemet, ami tükrözi a vállalatod arculatát vagy a személyiséged
  • Tanulmányozzuk a terméked/szolgáltatásod és a célközönséged, hogy ők tényleg megszólítva érezzék magukat, és sikeres legyen a hirdetés
  • Megvizsgáljuk a cél vagyis landing oldaladat, ahová a keresőből kattintó felhasználókat irányítod. Ezt szükség esetén módosítjuk, modernizáljuk (ehhez fejlesztői csapatot is biztosítani tudunk)
  • A kivitelezés alatt is végig átláthatóan dolgozunk, bármikor megnézheted a folyamatok alakulását
  • Napi szinten ellenőrizzük kampányaidat, szükség esetén finomítunk rajta
  • Számodra is részletes riportot küldünk, ha igény van rá
adwords-kampanyok

Mi az az AdWords keresési hirdetés?

A keresési hirdetés nem más, mint a fentebb említett LED TV esete.

A Google a beírt kulcsszó, kifejezés alapján kilistázza a releváns találatokat, ahol is az első jó néhány találat fizetett hirdetés. A versenytársaid és Te licitáltok az adott kulcsszóra (a licitösszeg maximumát előre beállítva), a magasabb összeget ajánló hirdetőt fogja előre sorolni a google.

Ez az úgynevezett PPC (pay per click): ha valaki rákattint a megjelent hirdetésedre, az után kell fizetned az előre ajánlott összeget.

Mi az az AdWords display hirdetés?

Hirdetésed megjelenhet akár a Google partnerek weboldalán szöveges, képes, videó formában is. A display hirdetések esetében többféle szempont szerint határozhatod meg célközönséged:

 

  • Kulcsszó alapján: ha az általad beállított kulcsszó szerepel az oldalon, amelyen hirdetni szeretnél, akkor meg fog jelenni a hirdetésed
  • Téma alapján: a hirdetésed csak azokon a témájú oldalakon fog megjelenni, amit megcélzol
  • Érdeklődési kör alapján: különböző érdeklődési körű felhasználókat is külön megcélozhatsz
  • Egyénileg: megadhatsz egyenként tetszőleges weboldalakat, ahol szeretnéd, hogy a hirdetésed megjelenjen

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Lépj kapcsolatba velünk!

Már alig várjuk a közös munkát!