Facebook kampányok kezelése

Hogyan érj el sikereket a facebookon?

Ma már szinte nem is tudsz érvényesülni az üzleti életben úgy, hogy ha nem vagy jelen a Facebookon. Ennek ellenére sokan hiszik azt, hogy a céged Facebookon való jelenléte csupán azt a célt szolgálja, hogy vásárlókat szerezz, de ez ennél sokkal összetettebb dolog.

Facebook oldaladdal elkötelezett vásárlókat tudsz szerezni de emellett rajongótábort építhetsz, megosztások által több ezer olyan emberhez eljuthatsz, aki nem követte eddig a tevékenységed. Rengeteg példát lehet látni, amikor egy vállalat a Facebook jelenlétével tűnik ki a többi közül, a potenciális vásárlók pedig őt választják, hiszen sokszor látták a nevet az üzenőfalukon, szimpatikus nekik a kommunikáció stb. A Facebook az a közösségi média platform ahol naponta 3-4 órát átlagosan eltöltünk, ezt a lehetőséget mindenképp érdemes kihasználni.

facebook-marketing-3

A jó facebook kommunikáció!

Hogyan kommunikálj facebookon

Ha jól választod meg a kommunikációd formáját, stílusát, a célközönségedhez tudsz szólni. Egy olyan felületen, ahol bár a reklámok egyértelműen jelen vannak, a látogatók sokkal befogadóbbak. Hiszen kikapcsolódni, nézelődni mennek fel a Facebookra, így akaratlanul is nyitottabbak. Ha jól meg tudod szólítani a leendő vásárlód, sikeresebb vállalkozást tudhatsz magadénak.

Érdekesség, hogy ha nagy népszerűségnek örvend céges oldalad a Facebookon, kedvelik és megosztják az emberek a tartalmakat, amiket eléjük teszel, a Google is megjutalmaz. Értékeli, és előrébb sorolja weboldaladat is a keresőjében.

Nem kétséges tehát, hogy érdemes Facebook oldalad kezelését szakértőkre bíznod, hogy a legoptimálisabb eredményt érd el.

facebook-hirdetesek

Facebook hirdetések

Mert enélkül már nem megy

Ha már van Facebook oldalad, rajongókat kell gyűjtened (rajongók alatt azokat a felhasználókat értjük, akik kedvelik az oldalad a Facebookon). Ők lehetnek később a vásárlóid, a jó hírneved terjesztői, a felhasználók akik megosztásukkal minden ismerősükhöz eljuttatják a tartalmad. Ezek mind olyan dolgok, amikért majd fizetned nem kell és a kezdeti befektetéseid sokszorosan megtérülnek.

A Facebookon is tudsz hirdetni, sőt annyiféle hirdetési forma közül választhatsz, hogy már-már zavarbaejtő.

Célzottan tudsz rengeteg emberhez eljutni, hisz ez a legfőbb közösségi portál az egész világon. Ha pontosan meghatározod a célközönséged minimális költségből tudsz több ezer emberhez eljutni, akiket érdekelni fog a terméked/szolgáltatásod.

A teljesség igénye nélkül felsoroljuk neked most a legfőbb hirdetési formákat, melyekből Te is profitálhatsz:

Facebook kampányok és kezelésük

Az idő pénz és mi spórolunk Neked

Láthatod mennyire szerteágazó és összetett egy Facebook oldal működtetése, a hirdetések kezelése.

Ráadásul az internet világában (ami sosem felejt) elég egy kétértelmű, rosszul szövegezett bejegyzés, hogy elpártoljanak tőled a felhasználók. Profi kommunikáció szükséges a részedről, ami egyben érdekes is, értéket, információt ad az olvasónak.

Nyereményjátékokat is szervezhetsz, hogy gyorsan eljuthass több emberhez. Hiszen mindenki szeret nyerni, amiért cserébe egy-egy megosztást, kedvelést kérni nem nagy elvárás.

Tudtad azonban, hogy a nyereményjátékok szervezését szigorúan szabályozza a Facebook? Ha nem tartod be, büntetésben részesülhet az oldalad, vagy akár törlésre is kerülhet. Ez az eszköz egyszerre lehet rendkívül hasznos, jövedelmező és veszélyes is, ha nem tudod, hogy csináld.

A hirdetési kampányokat szintén állandó figyelem alatt kell tartanod, hiszen ha nem vagy körültekintő, a pénzedet nem számodra értékes felhasználókra cseréled, csupán az ablakon dobod ki.

facebook-kampanyok

Hogyan segítünk Neked mi?

Átvállaljuk a Facebookon való az első lépésektől kezdve:

Miért válassz minket?

Azon felül, hogy mi szeretnénk Veled dolgozni

Lépj kapcsolatba velünk!

Már alig várjuk a közös munkát!