- info@marketingtipp.hu
- Hétfő- Péntek: 9:00 - 14:30
- +36-30-298-74-14
Csináld magad - segítünk! Ha nincs időd bízz meg minket !
Nyilvánvalóan nem mondunk újat azzal, hogy a mai világunkkal nehéz lépést tartani. Követni nem csak az orvosi innovációkat, technikai vívmányokat nehéz, hanem bizony az online trendeket is. Ami működik ma, nem biztos, hogy holnap is fog.
Mostanra nagyjából mindenkinek van okostelefonja vagy laptopja amin internetezik, és a munkánk, de még a szabadidőnk nagy részét is az interneten töltjük el.
Az a generáció, aki a fizetőképes kereslet egyre nagyobb százalékát reprezentálja, az interneten nőtt fel. Számukra olyan szinten épült be a mindennapokba a világháló, hogy bizony nehéz egy napot végigélniük nélküle.
Megnézik, mikor megy a következő busz egy applikáción, majd az utazás közben híreket olvasnak, böngésznek. A munkából kikapcsolódásként videókat néznek, vagy chatelnek a barátaikkal. Az internetes vélemények alapján eldöntik, hová menjenek ebédelni, rákeresnek arra, amit nem tudnak, vagy nem emlékeznek.
Megnézik hol vásároljanak, de amint látják, hogy online felületen is leadhatják rendelésüket, házhozszállítással, ezt választják.
Minden platform hemzseg a hirdetésektől, melyek tudatosan vagy tudat alatt, de befolyásolnak minket.
Mikor szolgáltatót vagy egy adott terméket keresünk, mások (sokszor manipulált) véleményére hagyatkozunk.
Minden pillanatunkat átszövik az impulzusok a tranzakciókra, a márkák és termékek képei, belénk táplálják az igényt, melynek erőforrásoktól függően, de leginkább azonnal eleget teszünk.
Így nem csoda hát, hogy minden cég és szolgáltató jelen akar lenni ezen a felületen, ami szinte végtelen mennyiségű felhasználót szolgál ki.
Az online marketing célja tehát, hogy a célközönséged – akikhez szólsz – interakcióba lépjen veled, reagáljon a te jelenlétedre.
Legyen ez egy olyan apróság mint egy cikked megosztása vagy Facebook posztod kedvelése, de akár terméked értékelése, ajánlása másoknak, feliratkozás hírleveledre vagy a végső célod: a konverzió!
Akkor hogy fogsz kitűnni? Hogy fog pont a te terméked / szolgáltatásod célba érni?
Egy kreatív, innovatív komplex online marketing megtervezésével és kivitelezésével elérheted a kívánt célt.
És bár fárasztónak hangzik minden szempontot figyelembe venni és tökéletes stratégiát követni, szakértő kezekben viszonylag kevés erőfeszítéssel lépdelhetsz előre.
A mai világban szinte mindent felkapnak az emberek hosszabb- rövidebb időre: legyen az egy új, trendi villanykörte, univerzális konyhakés, bio élelmiszer vagy egy kényelmes cipő.
Miért is töltenél hosszú órákat, napokat vagy akár heteket is azzal, hogy önállóan lebonyolíts egy olyan komplex feladatkört, mely megalapozza a sikeredet és az eladásaidat?
Bizonyára tapasztalod, mikor egy projekt kivitelezésére szakembert, ügynökséget keresel, hogy nem egyszerű ismeretlenül kiválasztani a megfelelőt, aki profi végeredményt nyújthat.
Ráadásul minél több különböző szakemberrel dolgozol együtt, annál nagyobb lesz a kommunikációs szakadék. Nehezebb egységes arculatot létrehozni, határidőkkel kalkulálni:
A marketinges kitalálja mit kéne tenni, de alkalmaznod kell grafikust aki kivitelezi a képi megjelenést, webfejlesztőt, aki eszközöli a szükséges módosításokat.
Mindig várnod kell az egyik specialista munkájának befejezésére, hogy átadhasd a feladatot a következőnek, értékes időt veszítve ezáltal.
© 2015 Marketingtipp. – Minden ami marketing | Adatkezelési tájékoztató