- info@marketingtipp.hu
- Hétfő- Péntek: 9:00 - 14:30
- +36-30-298-74-14
Pötyögünk..pötyögünk..és gyakran egész jó szövegek lesznek belőle!
Az eredeti „weblog” kifejezés a „web” és „log” (napló) szavak összetételéből keletkezett, ebből rövidült a mára bevetté vált bloggá. A blogok többsége nyilvános weblapként működik, vagy egy adott weboldal egyik aloldalaként, mely bármely internethasználónak elérhető.
Témája sokrétű lehet, ennek megfelelően a szerzők köre az alkalmi szerzőktől a nagy írói közösségekig, sőt vállalatokig terjed.
Egy blog írása jelentősen megnövelheti a látogatottságot. Emellett a céged nagyobb ismeretségre és hírnévre tehet szert, ha értékes tartalommal van megtöltve.
Apropó tartalom, újra és újra meg kell említeni a tartalommarketingkifejezést, hiszen egyrendszeresen frissített blog előbb-utóbb rengeteg és színvonalas tartalmat generál majd neked, ezzel a honlapod könnyebb megtalálását biztosítva a keresőmotorokban.
Egy kezdő, hozzá nem értő blogger sokszor elköveti azt a hibát, hogy csak szakmai, unalmas bejegyzéseket ír, pedig sokkal több olvasót, „rajongót” vonz az, hogyha kreativitást, és egy pici személyességet is belevisz az irományaiba.
De most inkább arról szeretnénk neked egy pár sort írni, hogy milyen is egy jó blog. Igen, olyan, ami minél több érdeklődőt csábít a weboldaladra.
Rendszeresen írni, tartalmassá tenni egy blogot egyáltalán nem olyan könnyű, mint amilyennek látszik. Folyton új témán gondolkodni, figyelni az ahhoz a témához tartozó újdonságokat, fenntartani az látogatóid / ügyfeleid érdeklődését.
Ehhez bizony sokkal több kell annál, mint hogy havonta, jó esetben hetente leülj a monitor elé, és írj 4-5 sornyi bejegyzést, valami egyáltalán nem érdekfeszítő témáról. A blogot mindig az új tartalmak tartják életben, amiknek persze elkészítése, felkutatása időigényes, és fárasztó.
Hogyha szeretnél olyan funkciót is a blogodhoz, hogy az olvasó hozzászólhasson az adott témához, akkor például nem elég csak várni, hogy érkezzenek a hozzászólások, és olvasgatni őket… Ahhoz hogy a látogatóid figyelmét, érdeklődését fenn tartsd, reagálni is szükséges. És ezt általában el is várják a kommentelők.
© 2015 Marketingtipp. – Minden ami marketing | Adatkezelési tájékoztató