5 ok amiért használd a Google ads-et!

google-ads

Lehet, hogy amikor ezeket a sorokat olvasod, többen éppen a te termékedet, szolgáltatásodat keresik az interneten. Pontosan azt, amit te árulsz, ami fent van a honlapodon. Itt az idő, hogy megmutasd nekik, és erre a legjobb megoldás a Google Ads. Máris mondjuk miért használd. 

Google ads

MI az a Google Ads?

A Google Ads tulajdonképpen a Google online hirdetési programja amelyik lehetővé teszi online hirdetések létrehozását, hogy azokkal olyan embereket érj el, akik érdeklődnek a terméked, a szolgáltatásod iránt. Mivel kattintás alapon fizetsz, minden alkalommal fizetned kell, amikor a látogató rákattint a hirdetésedre. De megéri. És érdemes használni, máris mondjuk az 5 indokot.

1: Mert azonnal érdeklődőt küld

Ha jól van beállítva a Google Ads hirdetésed, akkor a keresés pillanatában megjeleníti az ajánlatodat a lehetséges vevődnek, érdeklődődnek, és kattintás után azonnal tereli is a honlapodra.

2: Fontos a szándék

Amit az online marketingesek „releváns érdeklődőnek” hívnak, azt mi lefordítjuk szándékra. Valószínű, hogy ebben a pillanatban a honlapodon több ember böngészget, de nem mindegy a szándékuk. Lehet, hogy valaki azért jött, mert épp az egyik blogcikkedet olvassa: ő olvasgatni érkezett. Van, aki kattintgatott ide-oda és „véletlen” találta meg a honlapodat, ő nézelődik. Van, aki a Google Ads hirdetésedre kattintva jött: nos az ő szándéka a vásárlás, mert éppen olyan terméket – vagy szolgáltatást – keres, ami van neked. Érte fizettél, és ő a legerősebb szándékú: ő lehet a vásárlód.

3: Rengeteg „célzási” lehetőség.

A Google Ads-szel rengeteg féleképpen tudod a lehetséges vevőidet szűrni, többféleképpen tudsz rájuk célozni. Ezek a célzások pedig segítenek abban, hogy minél komolyabb érdeklődőt hozz ide. Egy példa: ha (mondjuk) virágboltod van, akkor nagyon valószínű, hogy azokra érdemes céloznod, akik 1-2 kilométeren belül vannak, mert te sem mész át 4 kerületet vagy 2 várost egy csokor virágért. Ha valaki tőled 400 méterre keres virágvásárlási lehetőséget, nos, ő valószínűleg elmegy hozzád ő pont téged keres.

4: Mert utánkövetheted a látogatót

Előfordul, hogy az Ads-szel hozott vevő mégsem vásárol tőled semmit. Ennek ezer és egy oka lehet. Viszont te (ha szeretnél) után tudod követni, azaz újra, és újra fel tudod hívni magadra a figyelmet célzott reklámokkal. (Biztos te is jártál már úgy, hogy – például kerestél egy porszívót, de nem vetted meg, utána viszont porszívós hirdetéseket láttál folyamatosan. Ezt te is megteheted)

5: Mert folyamatos visszajelzést kapsz, és megéri

A Google Ads hirdetésedről folyamatos visszajelzéseket, statisztikákat kapsz, ami alapján tudod a hirdetést finomítani, állítani mindaddig amíg a legtöbbet nem hozod ki belőle, és biztosan megéri neked.

Segítünk. Beállítjuk és menedzseljük a Google Ads hirdetésidet. Kattints, segítünk!

Legfrissebb bejegyzések