Csupán egy beállítás változtatással a hirdetéskezelődben megfelezheted a hirdetési költségeid, olcsóbban jutva érdeklődőkhöz -leadekhez-.
Sokan nem ismerik, vagy nem használták még azonban ezt, hiába érhető el most már évek óta.
Az Instagramon való hirdetésről beszélünk, amit ha eddig még nem próbáltad, mostantól kötelező lesz!
Nem újdonság, azonban emlékeztetőül megemlítjük, hogy a Facebook már öt éve, 2012-ben megvette az Instagramot közel egy milliárd dollárért (nehéz nem arra gondolni, mi mire költenénk 274 milliárd forintot..) Azóta rendkívül egyszerűvé vált a Facebook hirdetéskezelőjén át, hirdetni ezen a platformon is.
És, hogy ne titkolózzunk tovább, eláruljuk mi is ez a beállítás:
Az automatikus elhelyezések.
Így még csak külön energiát sem kell fordítanod az Instagram hirdetéskezeléseidre, megteszi a rendszer helyetted a munka nehezét.
Az opciót úgy tudod beállítani, hogy mikor a normális Facebook hirdetéseid beállításait szabod testre, a hirdetéssorozatok alatt az automatikus elhelyezést választod, az elhelyezések egyenkénti kiválasztása helyett. Mellesleg a Facebook is ezt az -előbbi- opciót jelzi ajánlottként.
Ha kiválasztod, hirdetésed mindkét felületen megjelenhet. Neked, mint marketingesnek, üzlettulajdonosnak, érdemes kipróbálnod, ezt a lehetőséget, majd elemezni pár nap után a statisztikákat.
A mi tapasztalatunk a következő volt:
Az Instagramon futó ugyanazon hirdetés a leadeket, érdeklődőket majdnem fele akkora áron biztosította nekünk, mint a Facebook.
Mi is meglepődtünk a számottevő különbségen és csak arra tudunk Téged is bíztatni, adj neki egy próbát.
Főleg, hogy nem csak leadeket de akár konverziókat is generálhatsz Instagram hirdetéseid által, például ha retargetinget használsz -azaz újra és újra azon felhasználók elé tárod hirdetésed, akik már a múltban kifejezték érdeklődésüket.
Hatalmas lehetőség van tehát az Instagramban, és hirdetési felületében, használd ki, ne maradj le!
Szerezz konverziót tehát az Instagramon
Direkt, vásárlásra, konverzióra irányuló hirdetéseidet remarketing közösségednek jelenítsd csak meg.
Ez a kulcsa.
Használd azt a felhasználói bázist, ami már kellően előmelegített, érdeklődő és megfelel a potenciális vásárlóidról alkotott képnek.
Retargeting hirdetéseket még könnyebben létrehozhatsz, mint egy átlagos hirdetést, hiszen csak egyszer kell beállítanod a célközönséged, és futhatnak is a különböző hirdetéseid.
Kis és középvállalkozások különösen hasznosnak fogják találni.