Olykor csak belső frusztrációjukat vezetik le, máskor valóban építő jellegűek tudnak lenni. Csak éppen nem mindenki tudja körültekintően és diplomatikusan megfogalmazni a véleményét.
Ha közösségi média oldalt kezelsz, a felháborodás vagy a lelkizés helyett fogadj meg pár tippet:
- Habár a Facebook-algoritmusok a sok kommentes bejegyzéseket helyezik előre, ezt ne vitával érd el. Ha nagyon sértő, töröld vagy rejtsd el a bejegyzést. Ugyanez érvényesül a sértegetések esetében is, elvégre a te oldaladról van szó.
- Minden kérdésre semlegesen, objektíven válaszolj, az oldal stílusának megfelelően.
- Ha mégis kiderül, hogy te hibáztál, köszönd meg az illetőnek udvarias stílusban, hogy rávilágított arra.
- Az oldalon a stílusoddal fogják egy lapon említeni a cégedet, így figyelj oda, hogy milyen reakcióid vannak, amikor nyilvánosan és a kommentekben kommunikálsz.