1. A vásárlók visszajelzése és az ügyfelek elégedettsége fontos ahhoz, hogy egy cég fejlődjön.
A véleményekhez és az igényekhez viszonyítottan lehet alakítani, fejleszteni a szolgáltatásokat.
Azonban ha a vásárlók elköteleződnek, szívesen fogják ajánlani a termékünket és a szolgáltatást. Több KKV cég web – és közösségi oldalához alkalmaznak már olyan ügyfélszolgálati feladatokat ellátó – intelligensen kommunikáló – embert, aki kizárólag ezen panaszok, visszajelzések kezelésével foglalkozik.
2. Az erőszakos reklámok már kevésbé hatnak úgy a fogyasztókra, mint régen.
Házon belül is könnyen el lehet adni terméket: ha például natúr szappanokkal foglalkozó céged van, írj bejegyzést arról, hogy milyen anyagok teszik puhábbá a száraz bőrt.
A sorokba pedig ügyesen, érzékletesen, akár csak egy linkkel bele tudod csempészni a saját termékeidet, amik ugyanerre a problémára nyújtanak megoldást.
Sőt, akár személyreszabott, a célcsoportodat sokkal inkább megcélzó tartalmakat is generálhatsz.
3. Talán már túlontúl is nagy szerepet kapnak a közösségi média stratégiák.
Viszont azok nélkül már nem lehet sikeresen, hatékonyan eljuttatni az információt az emberekhez.
Tegyük hozzá, hogy a Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIN idő- és pénzráfordítás nélkül nem működnek.
A marketing esetében nem muszáj a végtelenségig elrugaszkodni, olykor az egyszerű, kézenfekvő dolgok hozzák meg az eredményt.
Ahogy Benjamin Franklin mondta: „Írj valamit, amit érdemes elolvasni, vagy csinálj valamit, amit érdemes megírni.”