A sikeres étterem marketing lépcsői

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Ha azon gondolkozol, hogy a több tucat újhullámos és trendi hely mellett szeretnél kitörni és megismertetni a vendéglátó-egységedet másokkal, akkor itt az ideje felvenned a kesztyűt, méghozzá az egyediséggeddel.

étterem marketing
étterem marketing
  • Írd le az étlapra, hogy miből készülnek az adott ételek. A hozzávalók feltüntetése egyúttal bizalmat is ébreszt az emberekben. Mi több, a kekec vendégek mostantól nem tudnak majd mindenbe belekötni, hiszen feketén-fehéren lesznek előttük az információk.
  • Saját reklámanyagot is készíthetsz egyedi történettel, ízléses grafikával, esetleg QR-kóddal, hogy megspórold magadnak a fölösleges grafikai anyagok gyártását.
  • Edukáld a vendégeidet: akár az üzleted közösségi oldalán, akár egy letölthető PDF-fel a weboldaladon keresztül. Figyelj oda, hogy ne kiokítsd a vendégeket, hanem felfrissítsd a korábban már megtanult illem emlékeiket.
  • Mostanra már nincs olyan vállalkozás, amihez ne kapcsolódna blog. Ennek egyik pozitív hozadéka, hogy folyamatosan bemutathatod az új termékeket, hírt adhatsz az aktualitásokról, de akár gourmet magasságokban is elemezheted az ételeket. Lehetőség szerint törekedj arra, hogy legalább hetente egyszer frissüljön a blogfelületed.

Legtöbbünknek érdemes megfogadni Jeff Bezos, amerikai üzletember és az Amazon alapítójának szavait.

“Mindig helyezd előtérbe a vevőt, még akkor is, ha ez látszólag jövedelemcsökkentő döntéssel jár! Hosszú távon ez a nyertes stratégia.”

Léránt Gergely

Léránt Gergely

Tanuljunk együtt és vigyük sikerre az online marketingedet és vállalkozásod online jelenlétét!