A márkák mindig az új és érdekes módját keresik annak, hogy a közönség figyelmét mivel tudják megragadni, mit tudnak nekik bemutatni és ajánlani.
A Twitter chatelések nyilvánosak, bejegyzéseket tehetünk közzé, lehet hashtagelni, dátumot és időt beállítani. Ahashtagek mindig az adott témához kapcsolódnak, és segítséget nyújtanak a többi felhasználónak, hogy könnyen megtalálják a beszélgetésed.
A Twitter büszkesége, hogy mára már 310 millió havi aktív felhasználója van. Ezek közül rengetegen egy márka népszerűsítésére használják.
Miért? Mert ez egy nagyszerű lehetőség, hogy a felhasználókkal, a vásárlókkal „kommunikáljanak”.
A TopRank Marketing úgy gondolja, hogy az alapvető cél ezzel, egy integrált, digitális marketing stratégia kidolgozása.
Amiben a Twitterezés segít a márkáknak:
- Az adott márka ismertségének növelése;
- Befolyásos kapcsolatok építése;
- Új követők;
- Hasznos tartalom kidolgozása.
Ha azt fontolgatja, hogy Twitter chatelésbe kezd, vagy éppen már a tervezés közepénél jár, akkor itt van pár hasznos tipp a sikerhez:
- Az indulás előtt – Mindenképpen nézd meg a gyakorlatban, hogy a többi Twitterező miként használja a közösségi felületet, melyek a legnépszerűbbek, és ezek után már könnyebb lesz az ötletelés.
- Válassza ki a megfelelő témát a közönségének – Tedd fel magadnak a kérdést: Milyen az én közönségem? Mi érdekli a legtöbb társadalmi közösséget mostanában? Milyen információ az, ami számukra a leghasznosabb lenne?
- Találd meg a megfelelő időt – Nézd meg a Twitter analytics-en, hogy mikor a legaktívabb a közönség. Emellett azt is fel kell mérned, hogy ugyanabban az időben nincs-e hasonló témában egy másik chat létrehozva.
- Válaszd ki a megfelelő hashtaget – A legjobb hashtag kiválasztása az egyik legfontosabb a tervezési folyamatban.
- Válaszd ki a megfelelő moderátort – Minden beszélgetésnek kell egy moderátor, aki irányítja az egészet.
- Népszerűsítés – Tudasd az emberekkel az új chatedet, oszd meg velük a részleteket a közösségi oldalaidon!
- Vizuális elemek – A képek, videók, és az összes ilyesféle vizuális elem, mind-mind segíti a népszerűséged növekedését.
- Használj segítséget – Számos programot választhatsz, amelyek segítségével könnyebb a Twitterezés. Ilyenek: Twubs, TweetChat.com, Tchat.io, Hootsuite, Tweet Deck, Twitterfall, TwChat.
Te használod a Twittert?