Több amerikai oldal (mint például a Scoth and Soda), valamint blog (Crate & Barrel’s Blog) alkalmazza a vizuális kereskedelem egyik újabb formáját, az úgynevezett elkapható tartalmat.
A marketing eszköz lényege, hogy (olykor szöveggel ellátott) képeket helyeznek el az oldalon vásárlási pontokkal, termékjavaslatokkal, ezzel is egyszerűsítve a vásárlás és a böngészés közötti konverzió útvonalát.
A látogatókat ösztönözni kell a vásárlásra, egy 2017-es amerikai felmérés szerint a kisvállalkozók 33 százaléka idénre a top 3 céljai közé a digitális élmények javítását tűzte ki.
A honlapok már olyannyira fontos szerepet töltenek be marketing csatornaként, hogy a szimpla e-kereskedelmi berögződéseket érdemes felülmúlni, átgondolni, a weboldalakat felhasználóbarátabbá, közvetlenebbé és informatívabbá tenni.
Ha te is egyetértesz a 33 százalékkal, tanulmányozd a nagyobb márkákat és fogadj el tőlünk pár hasznos marketingtippet!