Az emberek legtöbbször egy érdekes szöveg, felvezetés kapcsán jutnak el a weboldaladra. A jól megírt szöveg a marketingköltség akár 62%-át is képes megtakarítani úgy, hogy közben akár háromszor annyi forgalmat generál.
A hatékony tartalommarketinghez azonban meghatározott célközönségre van szükség, hozzájuk kell igazítani a blogbejegyzéseket, a facebook posztokat, a videókat.
Ne feledkezz meg a SEO- és SEM optimalizálásról sem, ami a weboldalad forgalmának szerves részét kiteszi. Ráadásul az ügyfeleid a Google-n keresztül előbb fognak megtalálni téged, ha ez a folyamat jól működik.
A te weboldalad rendben van? Elakadtál? Nincs elég időd tartalmat gyártani?
Tudtad?
A vizuális tartalmak (képek, gifek, videók) exponenciálisan növelik a látogatottságot, a kattintási arányokat, sőtakár kétszer-háromszor nagyobb organikus forgalmat is képesek generálni a nem képes tartalmakkal szemben – állítják az amerikai BuzzSumo blog írói.
Egy kép felér ezer szóval, ezért ne kételkedj abban, hogy általa növeled a vizuális megjelenésedet.