Ugye meg se kell kérdezni, hogy a Te vállalkozásod rendelkezik-e weboldallal?
A válasz biztosan Igen– (ha nem akkor minél hamarabb készítsd el/készíttesd el- mert hátrányban vagy a konkurenciához képest)!
Szuper! Ebben az esetben ne felejtsd el , hogy érdemes nyomon követni az oldal látogatottságát és figyelni azokra akik Tőled vásárolnak!
A statisztikai adatok fontossága
Fontos követni azt, hogy milyen gyakorisággal látogatnak el a weboldaladra.
Használd a Google analytics rendszerét – ezen keresztül nyomon követheted a látogatottságot és a statisztikai adatokat!
Megtudhatod ,hogy milyen időközönként nézik meg az oldalt és melyik kommunikációs eszközön keresztül sikerült több látogatóra szert tenni. (facebook, Google, hivatkozások stb…)
Növeld a látogatók számát
Léteznek különböző eszközök amelyek segítségével növelheted a látogatószámot és a forgalmat. Mutatunk párat :
Átlinkelés
Használja erre a célra a socalmédia adta lehetőségeket. Posztoljon olyan tartalmakat amelyek a weboldalra vezetnek át. A Facebook vagy akár az egyre népszerűbb Instagram-on is tökéletes lehetőséged van a célcsoportodnak megfelelő tartalmat közzétenni.
Ossz meg bevezetőket, részleteket és linkeld át a teljes tartalomra.
PR kapcsolatok
A kommunikációs kapcsolatok kihasználása is hozhat népszerűséget a weboldaladnak. Lépj kapcsolatba olyan weboldalakkal akik szívesen osztanak meg olyan területről újdonságokat amit te képviselsz.
Keresőoptimalizálás
Bár a keresőoptimalizálás (SEO) elengedhetetlen része, hogy megfelelő tartalom- de főként megfelelő mennyiségű tartalom legyen a weboldalunkon, nem elegendő mindezt csak feltölteni- fontos, hogy a google számára megfelelően optimalizált tartalom kerüljön fel a weboldalra.
A helyesen beállított címsorok, meta leírások, képek alt-tagei legalább annyira fontos, mint maga a tartalom illetve a képek optimalizálása(PL: NE töltsünk fel egy cikkhez 8Mb-os képet, előtte mindenképp méretezzük és optimalizáljuk).
Google keresési hirdetések
A SEO-val ellentétben (melynek idő kell, hogy kifejtse hatását) ez a hirdetési forma azonnal hat a keresési találatokra. Nagyon egyszerűen fogalmazva egy helyesen beállított google keresési hirdetéssel addig szerepelhetünk az első oldalon amíg vállaljuk a hirdetések futtatását és költségeit.
Ha hirdetéseink hozzák a megfelelő átkattintási arányt és konverziót akkor ezt érdemes folyamatosan futtatni, így garantálhatjuk a folyamatos elérést és megkeresést.
A hirdetéseink az általunk megadott kulcsszavakra jelennek meg tehát közvetlen azokat érjük el akik a mi termékünket/szolgáltatásunkat keresik.
Display hirdetések, Facebook-Insta hirdetések
A kereső hirdetésekkel ellentétben itt főként az impulzív vásárlókra hatunk- vagy márkaépítés , termékbevezetés céljával futtatjuk őket. Általában olcsóbbak mint a kereső hirdetések és nagyobb átkattintási arányt is érhetünk el vele, azonban ez nem feltétlenül igaz az azonnali megtérülésre és a konverziókra!
Ez a fajta hirdetési mód is elengedhetetlen, de mindenképp kombináljuk kereső hirdetésekkel és találjuk meg a megfelelő arányt!
Sok sikert!