Honlapkészítés mesterfokon: Tippek és trükkök!
Varázsold egyedivé honlapodat mesteri praktikákkal!
Varázsold egyedivé honlapodat mesteri praktikákkal!
A száraz hír mindössze annyi, hogy a Google Analytics 3 (amit Universal Analytics-nek is nevezünk) jövő év január elsejétől nincs, átveszi a helyét a Google Analytics 4. És ez nem mindenkinek lesz feltétlenül jó. Nézzük a legfontosabb tudnivalókat!
A PPC hirdetések könnyűek. Csak mindenkinél többet kell ajánlani egy kattintásért és máris tiéd a piac, nem? Nem, ez konkrétan öngyilkosság. Régebben sem így volt különösen nem igaz ez most, amikor a szemed előtt változik minden. Az a helyzet, hogy az emberek már nem úgy használják az internetet, mint pár éve, vagy tavaly. De akkor hogyan? És mik az új PPC trendek? Elmondjuk.
Biztosan te is találkoztál már olyan hirdetésekkel, amelyekben ügynökségek és különböző marketingguruk azt bizonygatták, hogy rendkívül nagy szükséged van online marketing auditra. Éppen csak azt nem mondják el, hogy mi az a marketing audit és miért hasznos szerintük. Akkor majd mi megírjuk.
Egy (talán már ismert) ténnyel kezdenünk: a Google döntése a harmadik féltől származó sütik fokozatos megszüntetéséről egy új digitális gazdaságot vezet be 2023-tól. De mik azok a sütik, mit tett a Google és az miért nem jó (vagy jó) neked?
© 2015 Marketingtipp. – Minden ami marketing | Adatkezelési tájékoztató