Világszerte ötmillió (!) ember használja az Instagramot, ami elég komoly versenyhelyzetet jelent egy márkának, így az a legjobb, ha új utakat találsz a saját oldalad kommunikálására. Ehhez adunk most néhány app-tippet:
1. Layout-applikáció
Különféle elrendezéssel kollázsokat készíthetsz a saját fényképeidből, amelyeket akár többször is variálhatsz. Legfeljebb kilenc fotót tudsz ötvözni egyszerre, előnézetben láthatod is mi kerül majd ki az oldalra.
Fontos tudnod, hogy a kollázsok nem csak beszédesebbek, de nagyobb aktivitást is váltanak ki követőidből, hiszen általa több információt kapnak rólad. Vállalkozásoknál (például fodrászok vagy felújítások esetében) meggyőzően példázza az előtte/utána állapotokat.
2. Hootsuite Enhance
Az Instagram-képek szerkesztése 21 százalékkal növeli a megtekintések számát, és 45 százalékkal növelheti az elköteleződést. A Hootsuite Enhance egy többfunkciós fotószerkesztési megoldást kínál, amely segít abban, hogy jobb tartalmat kínálhass, ismertté tedd a márkádat.
Ha úgy akarod, lemented és csak később osztod meg a képet, de előtte még barangolhatsz a képszűrők sokaságában, miközben a képedet akarod előnyösebbé varázsolni. Az app egyelőre csak az Apple Store-ban érhető el.
3. Boomerang
A Boomrang-alkalmazással vicces, mégis mozgékony tartalmat hozhatsz létre, összesen 10 fényképből. Ezekből az app mini videót készít, amit előre-hátra mozgat a végtelenségig: egy jó téma esetén lehet vicces, aranyos, de figyelemfelkeltő is a Boomerang-videód.
Ha elkészült és nem vagy elégedett, bármikor készíthetsz másikat, hidd el, minél inkább interaktívabb és kreatívabb a 10 kép, annyira dobod fel az Insta-követőid napját.
4. Instagram Hyperlapse
Tudtad, hogy a kamerázás élményét és minőségét is növelheted egy app segítségével? Az Instagram Hyperlapse alkalmazáson belüli stabilizációs technológiának köszönhetően rögzíthetsz egy videót anélkül, hogy az beremegne – normál esetben ehhez állványra lenne szükséged!
Plusz pont, hogy a videókat akár negyvenszer gyorsabban lejátszhatja az eredeti sebességükhöz képest. Ossz meg egy másik perspektívát a termékedről: az ügyfelek és a követők lássák hogyan értékesítesz a mindennapokban, milyen eljárással és módon készül a terméked, bátran mutasd meg a hétköznapi oldaladat is.
5. When To Post
Habár a Facebooknál biztosított, az Instagramnál nem létezik időzítő gomb, tehát ha a te célközönséged csak éjszaka aktív, neked bizony fenn kell maradnod, hogy közzétehesd, amit szeretnél. De miért vagy ennyire biztos abban, hogy jó időben posztolnod?
Az Instagram specifikus WhenToPost-alkalmazás segít a találgatásban: egy hő térképen mutatja meg a posztolás legjobb idejét és hetekre bontva aktuális grafikonokat készít.