Aktuális hírek és Marketingtippek

sok-latogato-keves-vasarlo
facebook marketing
Léránt Gergely

Sok látogató, de kevés a vásárló: mit tehetsz?

Számtalan oka lehet annak, hogy bár viszonylag sok a látogatód a weboldaladon (webshopodban) de kevesen rendelnek meg tőled szolgáltatást, vagy kevesen vásárolnak terméket. Ebben a cikkben összegyűjtöttük neked a legalapvetőbb – lehetséges – okokat, és adunk rá megoldásokat

Bővebben
webshop-termekleiras2
facebook marketing
Léránt Gergely

Ezért fontos a termékleírás

Éjjel kettő óra van. Alszol. Nem tudod, de egy lehetséges vásárló éppen a webáruházadban keres egy terméket amire szüksége van. Pillanatokon belül el fogja dönteni azt, hogy tőled, vagy a konkurenciádtól fogja megvásárolni. Nem tehetsz semmit, ami befolyásolja

Bővebben
blogbejegyzesek-irasa
facebook marketing
Léránt Gergely

Megéri magadnak írni a weboldal szövegeidet?

Ha a legegyértelműbb, és legrövidebb választ szeretnéd hallani akkor: nem. Éppen úgy nem éri meg saját magadnak megírni a honlapszövegedet, mint nekiállnod fejlesztgetni a honlapodat, vagy termékeket fotózni. Mindjárt elmondjuk miért ne tegyél ilyeneket, de előbb ismerd meg

Bővebben
celkozonseg
facebook marketing
Léránt Gergely

Célközönség meghatározása

A marketing szakma talán egyik legnehezebb feladata, hogy hirdetéseinket, az átadni kívánt üzenetet, a tényt, hogy létezünk, eljuttassuk célközönségünkhöz. Nem kell nagyon magyarázni, mi van,ha ez nem sikerül. Egy dolgot mindenképpen az elején meg kell érteni: nem tudunk

Bővebben